همشهری آنلاین: مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران از فروش اینترنتی کارت‌های IN شرکت مخابرات استان تهران خبر داد.

فرض کنید شما نیاز مبرم به تماس تلفنی دارید و مثلا شارژ همراهتان تمام شده و یا اصلا تلفن همراه ندارید. (فرض محال که محال نیست!) باز هم فرض کنید که در این شرایط شما در منزل کسی هستید که با او زیاد راحت نیستید و رویتان نمی شود هزینه تلفنتان را به او تحمیل کنید، یا مثلا از تلفن یک مغازه که سر راهتان است استفاده می کنید اما            نمی خواهید مدیون خلق باشید. در تمام این شرایط فرضی یا شرایط مشابه شما می توانید مشکل خود را حل کنید مشروط بر آنکه یک کارت IN داشته باشید.

به گفته محمد خجسته نیا مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، این نوع کارت قابل استفاده در هر نوع دستگاه تلفن استان تهران که با سیستم TONE کار می کند مانند تلفن همگانی کارتی یا تلفن ثابت شهری است و از آن می توان برای تماس به مقاصد شهری ، بین شهری و تلفن همراه استفاده کرد.

روش کار کردن با این کارت ها هم بسیار ساده است. این سامانه دارای 3 بخش سریال کارت (S/N) شماره کارت (ID) و رمز عبور (Pass) است. سریال کارت یک عدد 11 رقمی است که برای مشترک حاوی اطلاعات خاصی نیست و تنها برای شرکت مخابرات استان تهران برای جوابگویی به مشکلات مشترک اهمیت دارد.

شماره کارت یک عدد هشت رقمی است و رمز عبور یک عدد 4 رقمی. برای استفاده از کارت لازم نیست آن را داخل دستگاه تلفن بگذارید، کافی است به این ترتیب عمل کنید: 

1- عدد 900211 را شماره گیری کنید.
2- شماره کارت خود را وارد کرده و علامت # را فشار دهید .
3- رمز عبور خود را وارده کرده و علامت # را فشار دهید .
4- شماره مورد نظر خود را گرفته و علامت # را بفشارید . مکالمه خود را انجام دهید. 

از کجا تهیه کنیم؟

اگر فکر می کنید ممکن است روزی به هر دلیل چنین کارتی به کارتان بیاید، برای تهیه آن کافی است به پورتال مخابرات استان تهران به آدرس WWW.TCT.IR مراجعه کنید. در بالای صفحه موضوع «فروش اینترنتی» را انتخاب کنید و با کلیک برروی گزینه «فروش و پیگیری کارت اعتباری IN» خرید خود را انجام دهید.

با استفاده از این کارت شما می توانید در هر مکان از اعتبار شماره کارت (ID) خود برای مکالمه با هر تلفن استفاده کنید، از تخفیف 20 درصدی نسبت به اعتبار مورد استفاده برخوردار شوید و همچنین کنترل هزینه مکالمه تلفن خود را داشته باشید.

کارت های هوشمند در سه مبلغ 20، 50 و 80 هزار ریال اعتبار دارند و شماره کارت و رمز عبور شما در صورت استفاده تا سه ماه پس ازنخستین تماس و در صورت عدم استفاده تا تاریخی که هنگام خرید نمایش داده می شود اعتبار دارد.

پس از دریافت رمز عبور در صورتی که سه مرتبه رمز عبور اشتباه وارد شود، ID به مدت 24 ساعت غیرفعال خواهد شد.

کد خبر 108784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز